Tehnologia iBeacon in parcari

Conform HotSpot, care ofera plata parcarii cu telefonul mobil si marketing de proximitate, probabilitatea ca un client sa viziteze un magazin este cu 30% mai mare atunci cand primeste mesaje pe telefon, dupa ce parcheaza. 30% din facilitatile de parcare din patru orase canadiene sunt deservite de 500 de beaconi lansati de HotSpot si Kontakt.io. Aplicatia permite utilizatorilor si plata parcarii de la distanta – ceea ce le permite sa ramana la un magazin pentru mai mult timp, daca doresc.

parking-routing-ibeaconAceasta reprezinta o integrare cu succes a beaconilor,prin cresterea descarcarilor aplicatiei datorita beneficiului de plata a parcarii de la distanta. Utilizarea Bluetooth pentru parcare este si una din inovatiile oferite de mall-uri, care ofera vizitatorilor informatii despre cate locuri de parcare sunt disponibile.

HotSpot ofera utilizatorilor posibilitatea evitarii biletelor de parcare, ofera retailerilor o modalitate de interactiune cu clientii prin abordare personalizata si servicii VIP, si transforma parcarea intr-un driver al loialitatii. In acelasi timp, un flux simplificat de venituri degreveaza orasele de colectarea monezilor.Automatic-iBeaconSursa:  www.ibeaconsblog.com

Share

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.