4 moduri in care iBeaconii ajuta participantii sa interactioneze la Cannes

Festivalul testeaza tehnologia in al 2-lea an consecutiv
Editia de anul acesta a Festivalului Cannes Lions nu duce lipsa de tehnologie de networking. Festivalul testeaza tehnologia iBeacon in cadrul aplicatiei oficiale Cannes Lions pentru al 2-lea an consecutiv, marind numarul de dispozitive din jurul locatiilor evenimentului – de la mai putin de 10 la 100.
Adweek a discutat cu Jeff Sinclair, co-fondatorul firmei care a dezvoltat aplicatia, despre aplicatia de anul acesta, precum si 4 scenarii diferite in care beaconii sunt utilizati.
Sectiunea Around Me foloseste targetare pe baza de localizare pentru a gasi persoane care au sosit la eveniment. Participantii la festival pot vedea si ce sesiuni sunt cele mai populare.
Pe langa geo-targetare, aplicatia verifica profilele LinkedIn pentru a conecta in offline, conexiunile din online. Aceasta inseamna sa faci cunostinta in viata reala cu diverse persoane pe care le stii doar din online.
Aplicatia trimite push notifications in masa, catre toti participantii, despre schimbari de program si informatii despre eveniment. Exista si un planner, pentru a observa care sunt sesiunile la care oamenii vor sa participe, precum si o sectiune cu video de la prezentari.

How Beacons can Transform Event Management and Trade Shows-Cannes-3How Beacons can Transform Event Management and Trade Shows-Cannes-2

Daca beaconii detecteaza ca cineva a stat intr-o sesiune mai mult de 15 minute, aplicatia salveaza automat sesiunea ca fiind favorita. Panelurile apreciate servesc ca icebreaker virtual pentru participanti cu interese commune.
“Incercam sa lucram la o utilizare de tip nirvana, pentru atunci cand intri intr-o camera si networking-ul poate fi ciudat – cum decizi cu cine vorbesti ?” “Cu aplicatia, poti vedea practic toti participantii, poti ajunge la ei si te poti focusa pe acei participanti care te intereseaza.”
Credeti ca aceasta modalitate de targetare pe baza de beaconi este la nivelul aplicatiilor de networking in lumea reala Tinder si Match ? Nu inca – declara Sinclair.
“Cele mai multe utilizari relatate de media sunt din retail – intri intr-un magazin, primesti un cupon. “ a spus acesta. “La Cannes Lions dorim sa expunem participantii la noua tehnologie, iar ei sa gaseasca modalitati creative sa aplice aceste utilizari in afara Festivalului.”

Sursa: www.ibeaconsblog.com 13334-8008-150622-Cannes-l

Share

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.