Festivalul Cannes Lions 2014 a utilizat iBeaconi pentru a facilita interactiunea participantilor.

Ca si in cazurile Festivalului SXSW (South by Southwest), a Festivalului de Film Tribeca si al Jocurilor Olimpice, platforma aplicatiei de evenimente Eventbase a fost responsabila de implementarea de ibeaconi la Festivalul Cannes Lions 2014 pentru a oferi participantilor caracteristici unice prin intermediul Aplicatiei oficiale iOS a evenimentului. De aceasta data, compania s-a focusat pe facilitarea socializarii participantilor, introducand in aplicatia evenimentului caracteristica “Around Me” – care a permis afisarea participantilor din apropiere.

Eventbase ibeaconiAceasta caracteristica este integrata cu profilele LinkedIn si permite participantilor sa trimita mesaje si sa se conecteze imediat – daca au optat pentru acest lucru. Aplicatia trimite, de asemenea, alte notificari targetate folosind iBeaconi.

Co-fondatorul aplicatiei pentru evenimente, Jeff Sinclair sustine ca aplicatia Cannes Lions combina puterea tehnologiei iBeacon cu integrarea LinkedIn pentru a permite participantilor sa identifice persoanele din jurul lor, sa le vada profilul si sa se contacteze imediat prin intermediul aplicatiei.” Suntem incantati sa fim pionieri in utilizarea tehnologiei iBeacon pentru interactiunea participant – participant “, spune Sinclair. “Capacitatea de a afla mai multe informatii despre oamenii din jurul tau si conectarea imediata au potentialul de a transforma cu totul experienta evenimentului.” Eventbase colaboreaza cu platforma mobila de management al relatiilor Urban Airship pentru a transmite mesaje foarte bine directionate si relevante prin notificari de tip push (prin iBeacon) catre participanti in timpul evenimentului.

ibeaconiSursa: http://9to5mac.com/

Share

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.