Target lanseaza un proiect cu iBeaconi

Compania Target va lansa in cadrul unui proiect-pilot o campanie ce implica beaconi, in 50 de magazine. Magazinele participante vor fi in Chicago, Denver, Minneapolis, New York City, Pittsburgh, Portland, San Francisco si Seattle.

TargetO atentie deosebita se indreapta spre evitarea spam-ului catre clientii lor. Aceștia trebuie sa instaleze mai intai aplicatia Target pentru iOS (aplicatia pentru Android va fi lansata curand) si apoi sa opteze pentru a primi notificarile de tip push. Vor fi permise doar 2 notificari pe telefonul cumparatorului la fiecare vizita. Celelalte oferte vor fi disponibile in aplicatie, dar nu vor fi trimise.

Acestia vor folosi datele analitice pentru a incerca sa inteleaga tendintele si preferintele clientilor.

targetCompania Target a devenit deja bine-cunoscuta pentru oferirea de produse IOT (Internet of Things) consumatorilor. Recent, au avut o casa de 340 m deschisa (replica a unei case victoriene) in centrul orasului San Francisco, subliniind cum modul IOT si casa pot lucra frumos impreuna (de exemplu, puteti folosi un senzor pentru copil care poate activa un fierbator de cafea pentru a va bucura o cafea fierbinte de indata ce copilul se trezeste, in mod automat). Este interesant pentru domeniul proximitatii care acum extinde eforturile lor de a trimite lumea digitala in lumea fizica in propriile lor magazine.

Demna de remarcat este abordarea lor atenta – au lansat proiectul numai in anumite magazine si ofera promotii valoroase, plus asigurarea ca este dorinta clientior sa primească mesaje Bluetooth – si acestea limitate la doar 2 notificari per vizita. Poate ca ar fi posibila o lansare mai mare, dar trebuie reamintit ca incercarea de a oferi o valoare cat mai mare cu o intruziune cat mai mica ar trebui sa fie un obiectiv al marketingului de proxmitate.

Sursa: http://ibeaconsblog.com/

Share

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.